LOGÓ REDESIGN: LUMINOUS LOOK
A LUMINOUS LOOK márka létrehozásának célja, hogy eleganciát, professzionalizmust és személyre szabott szépségápolást képviseljen, amelyben minden ügyfél megtalálja a saját ragyogását.
A LUMINOUS LOOK születése
Ismerd meg megbízóm és logójának történetét!
Alapinformációk: megbízóm több éves szakképzés és tanulás után saját vállalkozásba kezdett a szépségápolás, sminkelés terén.
Megnyitotta saját szépségszalonját, ahol nemcsak sminkelést, hanem színtanácsadást is nyújtott. Szalonja hamar népszerűvé vált, mivel szolgáltatásai egyediek voltak: minden ügyfél személyre szabott színtanácsadásban részesült, amely segített nekik kiválasztani a legelőnyösebb színeket sminkben és ruházatban egyaránt.
Megbízóm vállalkozása egyre magasabb szintre jutott, rendszeresen megjelent az online médiában is és szerette volna, ha logója tükrözi profizmusát.
Feladat: Korábbi logóját egy ingyenes platformról saját maga készítette, de az egységes megjelenéshez arculatot már nem tudott hozzá tervezni, így megkeresett, hogy régi logóját újítsam meg, modernizáljam mind nevében, mind megjelenésében a meglévő színek megtartásával, hogy régi ügyfeleinek is azonosítható legyen.
Ezek ismeretében készült el a vállalkozás új logója, mely elegáns és prémium megjelenést biztosítás márkájának.
Küldetés: A LUMINOUS LOOK by Anita célja, hogy minden nő számára lehetőséget biztosítson arra, hogy ragyogjon és magabiztosan érezze magát, kihangsúlyozva egyedi szépségét a megfelelő színek és sminktechnika segítségével.
Célcsoport: Nők, 18-45 éves korosztály, akik érdeklődnek a szépségápolás és a divat iránt, és szeretnék kihangsúlyozni természetes szépségüket professzionális sminkkel és személyre szabott színtanácsadással.
HANGULATTÁBLA & SZÍNPALETTA
Arculati elképzelések:
Színpaletta: megbízóm szeretné a színeket megtartani, hogy a régebbi ügyfeleinek is azonosítható legyen
Tipográfia: elegáns, jól olvasható, nem kézírásos
Logó: megbízóm szeretné frissíteni, modernizálni logóját, névben, megjelenésben, mindenben
Fontos:
- hogy a logó egy színben is mutasson, mert sok helyen pl. csomagoláson csak úgy használják
- hogy álló és fekvő formában is lekészüljön a logó, valamint grafikával és anélkül is
BRANDING BOARD
A LUMINOUS LOOK by Anita márka megújult logója modern és professzionális megjelenést sugall, miközben a régi színek megmaradtak és megjelennek a logóban , hogy a korábbi ügyfelek is könnyen felismerjék.
Az elegáns és jól olvasható tipográfia a márka kifinomultságát és minőségét tükrözi.
Amennyiben megtetszett a munkám, akkor ne habozz és kérj egy díjmentes konzultációt a gombra kattintva.